Tuesday 29 March 2011

you bite, you bite to excite yourself.

Your Joy is my Low.

Bu şarkıyı ne zaman dinlesem aklıma seks geliyor. Bana her seferinde istisnasız bunu yapan 3-4 şarkıdan biri.

4 yıl önce falan (oha zaman ne çabuk geçiyor) o zamanlar Sosyomat'ta tanıştığım sarışın, Lizbon'da yaşayan Murat adlı biriyle de karşılıklı gece-dışarı-çıkma-öncesi-içkimizi (o şarap, ben vodka) içerken "Ne seksi şarkı değil mi" muhabbeti yaptığımızı hatırlıyorum.

Bu insanın nickini hatırlayamıyorum bir türlü, ortak arkadaşlarımızın Facebook ve last.fm listelerine baktım, bulamadım. Kafama takıldı. Sosyomat hesabını herkes kapatmış zaten, oradan da bulamam. Neyse.



Bu şarkı bende birilerini ısırma isteği uyandırıyor. Birini ısırdıktan sonra oluşan mor ısırık izlerine bakmak kadar zevkli az şey var hayatta.

No comments: