Sunday 6 February 2011

where are you, and i'm so sorry

Bugün güzel bir gün geçirdim. London Alternative Market vardı, oraya gittim, ilk kez toffee cider içtim, sevdiğim insanlarlaydım, çok eğlendim. Eve geldim, operaya ucuz gidebilmemi sağlayan Access All Arias kartımın geldiğini fark ettim, daha da mutlu oldum. Sonra birden aklıma aklıma gelmesini istemediğim biri geldi.

İkimiz de artık msn'e pek girmiyoruz, Facebook'ta yoksun, tanıştığımız sitede de yoksun artık. Bir gün sana ulaşmak istersem ulaşamamaktan, geçmişimde kaybolup gitmenden korkuyorum. Bugünlerde seni çok özlüyorum. Ama şu anda hayatımda olmayışın işime geliyor bir yandan da. Böylece seni kafamda hatırladığım gibi canlandırabiliyorum, istediğim insan oluyorsun. Şu son 2 gündür çok aklımdaydın, ve ne zaman seni düşünsem rüyama giriyorsun, sabah ruhum ağır bir şekilde uyanıyorum. Bugün rüyama girme, lütfen.

Rüya demişken, sabah rüyamda hastanemsi bir yerdeydim. Ameliyat masası gibi bir şeyin üzerinde yatan çıplak bir kadın vardı, acı çekiyordu, bacağı acıyordu, ama acısını azaltacak bir şey vermiyordu nedense ona kimse. Kadın ani bir hareketle masanın yanında duran testeremsi bir şeyi eline alıp kendi bacağını kesmeye başladı. Herkes şok oldu. Birden uyandım. Neden böyle bir şey rüyama girdi, bilmiyorum.

Şu son 2-3 gündür acayip bir ruh halindeyim. PMS beni fena depresif ve nostaljik yapıyor, son post'larımda görebildiğiniz gibi. Öyle ki, Blink 182 şarkısı alıntılayacağım şimdi.

Hello there, the angel from my nightmare
The shadow in the background of the morgue
The unsuspecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
We'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never ends

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
Webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
and hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight

Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head

I miss you, I miss you

Şu anda bu şarkı sözlerini kelimesi kelimesine hissediyor olduğumu söylememe gerek yok herhalde.

No comments: