Thursday 11 February 2010

a kiss with a fist is better than none

3 Mart Çarşamba Londra Oh No Ono konserine bilet almış bulunuyorum. National Express'le Paris'e gidiş dönüş 20 poundmuş Londra'dan biletini erken alırsan, o yüzden Paris'e mi gitsem bu aralar diye aklıma geldi ve Last.fm Paris event'lerine bakıyordum ki gözüme 15 Nisan Uffie + Delphic + Teenage Bad Girl çarptı. Bourges neresidir, nasıl gidilir bilen var mı? Dilara, bunu okuyor musun? Sanırım "okuyor musun" demek yerine mail atmak daha başarılı, evet.

Ayağım hala çok acıyor, yapmak istediğim hiç bir şeyi yapamıyorum o yüzden. İnsanın 1 yılda 3 kere aynı kemiğinde stres kırığı olması normal mi? Sanmıyorum. Ameliyat olma olasılığım var bu yaz tekrarlayıp durduğu için, bu da iyileşme ve sonra da rehabilitasyon falan filan şeklinde 6 ay doğru düzgün yürüyememem anlamına geliyormuş. Korkunç.

HIM'in son albümüyle ilgili Florence and the Machine'e bile 6 veren NME "süper, çok başarılı" falan tarzında yorumlar yapınca aşırı merak ettim, dinlemeliyim en kısa sürede.

Blog'uma kimin nereden girdiğini gösteren şeyi koyduktan sonra fark ettim ki buraya gelenlerin hangi işletim sistemini ve browser'ı kullandığına kadar gayet görebiliyorum. Çok çılgın yani. Ve hiç beklemediğim insanlar blog'umu okuyorlarmış, ilginç.



Not: Birisi Florence'ın NME'deki Cosmic Love Tour ad'ini scan etsin nolur, bulamıyorum nette.

No comments: