Monday 3 August 2009

this party-arty insane

Eski Vaio'm ve yeni netbook'umun arasındaki boyut farkına gelin sevgili okuyucular. Neredeyse 3 kiloluk bir bilgisayarı her gün yanımda gezdirme derdinden kurtulduğuma mı yoksa bilgisayarımın artık 5 dakika değil 5 saniyede açıldığına mı daha çok sevineyim bilmiyorum. Pek bir mutluyum gerçekten. Eskiden olduğu gibi milyonlarca GB'lık video, mp3 ve fotolarla doldurmamakta kararlıyım bu sefer miniği, yaşasın external harddiskler.

Dünyada en beklemediğim sitede en beklemediğim insanla karşılaştım, hala garipsiyorum. Eğer "üstün güç" tarzı birşey varsa başımızda, gerçekten ilginç bir mizah anlayışı olmalı kendisinin.

Effexor yoksunluk belirtileri dayanılmaz hale geldiler bugün, minicik bir doz almak zorunda kaldım o yüzden az önce. Bir an önce bıraksam da yeni ilacıma başlasam istiyorum ama.

Ekim'de Paris'e gitme planlarım oluştu yine. Paris'i özledim, Rue de Rivoli üzerinde küçük bir apartmanda yaşamayı İngiltere'de yaşamaya her şekilde tercih ederim.

Flo-Rida ne kadar süper bir herif ayrıca. Her şarkısına bayılıyorum. Bu yaz her yerde çalıyor olması da beni aşırı bir mutlu etti, İngiltere'de cheesy pop çalan clublar dışında pek duymak mümkün olmuyordu.

Clausewitz'in trinity'sinin Irak ve Afganistan'daki savaşlarda geçerli olup olmadığıyla ilgili essay'ime başlamış bulunuyorum bugün, 1 haftam var bitirmek için. God I hate writing essays.

No comments: