Friday 10 July 2009

dressed smart like a london bloke, before he speak his suit bespoke


La Roux'nun 26 Kasım Shepherd's Bush konserine bilet aldım az önce. Reading'de doğru düzgün izleyememe olasılığım yüzünden. Neyse, Fransa'daki iptal olan konserden sonra buna birşey olmaz umarım.

Quadrophenia'nın müzikaline de bilet aldım ayrıca bugün. İnsan nasıl İngiltere turnesi yapar ve Londra'ya uğramaz bilemiyorum. Gerçi Brighton'a gitmek için bahane olur. Tapıyorum Brighton'a, dünyada Paris'ten sonraki 2. favori şehrim kesinlikle, ama ne zaman gitsem birileriyle (arkadaş/sevgili) kavga ediyorum, moral bozucu şeyler geliyor başıma.

Quadrophenia'dan bahsetmişken the Mighty Boosh'taki mod kurtlar geldi aklıma. Vince Noir is the King of the Mods. Çocuklarımın babası olsun istiyorum bazen.



Velvet Goldmine'daki "So what are you, are you a mod or a rocker?" sorusunu "Nesin sen, alaturkacı mı alafrangacı mı?" diye çeviren insanla tanışmak isterim ayrıca. Bu da aklıma geldi birden.

1 comment:

sourang said...

o mod monthly nn kapaındaki Chris Corner işte
bi burda bi de cheekbone un kapaında var :D