Friday 26 June 2009

we can build a new tomorrow, today


Gerçekten hayaletlerle mi geziyoruz, Sleeping With Ghosts'un dediği gibi? Yıllarca, şehirlerce, ülkelerce peşimizde mi dolanıyor eski aşkların, arkadaşlıkların ölü bedenleri? Başına "eski" sıfatı eklenen insan sayısı arttıkça içimdeki boşluk hissi de büyüyor, hayaletlerine içimde yer açmak için belki de. Karışık düşünceler içindeyim bu durumla ilgili, bazen diyorum ben nerede yanlış yapıyorum bu kadar insanı bu kadar kısa sürede tüketmek için, bazen de bu kadar kolay kaybedilen insanlar zaten hiç bir zaman var olmamışlar gibi hissediyorum.

Hayatımı resetlemeye karar verdim bir bakıma, ya da LiLo'nun dediği gibi, "When you get bit by a snake, you're supposed to suck the poison out. That's what I had to do. Suck all the poison out of my life". Bir süre ortalarda yokum bu yüzden.

You can run but you can't hide
Because no one here gets out alive
Find a friend in whom you can confide
Julien, you're a slow motion suicide
Slow motion suicide..

1 comment:

bazenspiffbazencoconut said...

Çok Laura Marling - Ghosts... The ghosts that broke my heart before i met you falan... Öyle...