Tuesday 21 April 2009

bir yerde // constant craving

We Hate Sam Ronson şeklinde bir grup var mı acaba? Varsa üyesi olabilirim her an. Bir zamanlar favori çiftim olan, hatta duvarımda resimleri asılı olan tek çift olan Lindsay ve Sam ikilisi ayrıldıktan sonra Sam'e felaket derecede antipati beslemekteyim. Lindsay'i aldattığı dedikoduları, medyada ortaya çıkan yaptığı mallıklar falan beni aşırı derecede soğuttu. Lindsay sana fazla gelir bir kere. Ayrıca onun sayesinde isim yapıp sikko DJ'likten gecesine 15000 pound alan bir tip haline geldikten sonra kızcağızın bu kadar ağzına sıçmayı garipsedim cidden. Ölsün mümkünse SamRo.

Eski sevgililere adıyorum bu post'u. Leisha Hailey ve KD Lang çifti, 1996.



Ve KD Lang'in bu şarkısı da benim eski sevgilime gitsin bari..

Even through the darkest phase
Be it thick or thin
Always someone marches brave
Here beneath my skin

Constant craving
Has always been

Maybe a great magnet pulls
All souls towards truth
Or maybe it is life itself
That feeds wisdom
To its youth

Constant craving
Has always been

No comments: