Tuesday 25 November 2008

with every heartbeat

Maybe we could make it all right
We could make it better sometime
Maybe we could make it happen baby
We could keep trying
but things will never change


Zaman doğru değil şu an, biliyorum. O kadar yanlış zamanlarıma denk geldin ki hep, ilk tanıştığımızda fiziksel olarak çok yakınında olsam bile iyi değildim, kafam iyi değildi, düşüncelerim kafamın içinde bile değildi, neredeydiler bilmiyorum, eminim aklım başımda olsa çok daha farklı davranırdım sana. Doğru olan sensin, biliyorum, ve tekrar benimle olacaksın doğru zamanda.

So I don’t look back
Still I’m dying with every step I take
But I don’t look back


Gerçekten de bakmıyor muyum geriye, yoksa geride, geçmişimde mi yaşıyorum hep, bilmiyorum.

Just a little, little bit better
Good enough to waste some time
Tell me would it make you happy baby

And it hurts with every heartbeat


Evet, kalbimin her atışında.

No comments: