Tuesday 11 September 2007

regina george is flawless

Adsl'ine şifre koyan birtakım paranoyak belirtiler gösteren insanlar sebebiyle birkaç gün nete giremedikten sonra, sonunda kendi kablosuz modemimi alıp kendi adsl'imi kullanmaya başlamış bulunmaktayım. Şifre bile koydum ki, otlakçılar giremesin, onlar da kendi modemlerini almak zorunda kalsınlar. Böylece zincirleme bir Herkes Kendi Netini Kullansın kampanyası başlasın. Evet, dünyada bir etki-tepki zincirine neden olmak pek ilginç, pek the Butterfly Effect modunda birşey.
İstanbul'dayım ve okulun 2. günüydü bugün. Danışmanlara, servisçilere, banka görevlilerine, kayıt görevlilerine, öğretim üyelerine, öğrencilere, taksi şoförlerine ve etrafımdaki her türlü insana *çok* fazla sinirlenip öfke patlamaları yaşıyorum bugünlerde. Evet, herşeye patlayacak bir neden bulmam an meselesi. Caddebostan Migros önünde oturup milleti kesmekten ve gereğinden fazla yüksek sesle gülmekten başka eğlencesi olmayan pek metalcore'cu gençlerimiz mesela? Neden olmasın sevgili seyirciler.
Bu arada, beni sinirlendirmek için özel çaba harcayan *bazı kişiler* (bu tamlamayı kullanmaktan çok zevk aldım, çok nostaljik) bu çabalarının işe yarayacağını düşünüyorlarsa, fazlasıyla yanılıyorlar. Çünkü davranışları bana sadece istediğini elde edemediği için ikinci seçeneğini kullanmak zorunda kalmanın ezikliğiyle ortaya çıkan *gülünesi*, zavallı, oksijen israfı hareketler gibi geliyor sadece. ;)

1 comment:

Zui's diamond dust shoes said...

21inde biz de oksijen israfı edelim onlara inat cicm ehueue