Friday 7 September 2007

everyone knows that i'm the zero.

Bazen Taksim-Alsancak-internet falan filan gibi ortamlardaki kişilerin dedikodularının yayılması hızına cidden inanasım gelmiyor. Bazen Gossip Girls'e hak veriyorum gerçekten. Başıma "Sen onlardan birisin, ağzına sıçıcam senin" şeklinde bir sürü gereksiz insanın laflarını sarmış olsalar da, yine de anlayabiliyorum yaptıkları şeyi. Alakam bile olmayan insanların cinsel hayatlarından, favori kız/erkek tiplerine, tuvalete arkadaşlarıyla birlikte ya da yalnız gitmelerinden mutsuzluklarına kadar herşeyin kulağıma gelmesi, bu kadar fazla sır tutmak -o sırları bilmek istemiyor olsam da- beni çok sinir ediyor. Çok sevgili sırlarınızı paylaşmak istemiyorum. Bana yüklediğiniz şeyleri en yakın arkadaşlarımdan bile gizlemek zorunda olmayı da. Hatta, arkadaşım olmayan kişilerin haberini bile almak istemiyorum. Neden herkesin yediği her bok myspace'teki bulletinler hızıyla alakası olan olmayan herkese yayılmak zorunda ki? Neden bu kadar umrunuzda ki?
Yengeç burcu karakterim bu agresifliğin, bu meraklılığın, bu önyargının ve saldırma isteğinin nedenini anlayamıyor, kusura bakmayın.

1 comment:

ilke said...

"Neden herkesin yediği her bok myspace'teki bulletinler hızıyla alakası olan olmayan herkese yayılmak zorunda ki? Neden bu kadar umrunuzda ki?"

besides

who cares this stuff?