Tuesday 14 June 2011

you get real

Amina Arraf'ın "kaçırılmasıyla" başlayan olayların ardı arkası kesilmiyor. Dün gece Amina adıyla yazan kişi erkek olduğunu açıkladıktan sonra, bugün de Amina'nın blog'unu açmadan önce yazdığı Lez Get Real adlı sitenin kurucusu lezbiyen rolü yapan hetero bir erkek çıktı.

Okuduğum haberdeki şu cümle beni benden aldı özellikle:

In the guise of Paula Brooks, Graber corresponded online with Tom MacMaster, thinking he was writing to Amina Arraf. Amina often flirted with Brooks, neither of the men realizing the other was pretending to be a lesbian.

Son post'umda konuyla ilgili tiksintimi belirtmemin üzerinden 12 saat bile geçmeden daha da tiksindim bu internette-lezbiyen-rolü-yapan-erkek modelinden, eğer %108308 tiksinmenin daha da artması mümkünse.

Dün üyesi olduğum bir sitede bariz fake profilli bir "kadın"dan "Do you wanna have some girly fun?" diye bir mesaj aldım. Muhtemelen evde gününü zavallı lezbiyen fantezileriyle geçiren kıllı, göbekli orta yaşlı herifin teki tarafından açılmış fake bir profil olduğu her halinden belliydi.

Çok var nette böyle insan. Artık değil ama ilk coming out dönemimde İstanbul'da yaşarken çok karşıma çıktı böyleleri. Ben aynı anda ağır bir depresyonla ve tüm cinsel kimliğimin değişmesiyle boğuşurken kadın olduklarını söyleyerek benimle iletişime geçip sonra msn'de kamera açıp penislerini gösterenler falan. Bununla kaç kere karşılaştım o zamanlar, sayamıyorum bile. Ve sırf bu yüzden kendimi o ilk zamanlar hep çok yalnız hissettim, tanıştığım herkes böyle göt beyinli fake tipler mi olacak diye. Zamanla yeni insanlarla tanışıp yeni ortamlara girdikçe bu heriflerin takıldığı sitelere girmeye ihtiyaç duymamaya başladım, ve artık böyle şeylere maruz kalmıyorum.

İnternette lezbiyen taklidi yapan hetero erkeklerin bunu neden yaptığını anlayamıyorum, çünkü:

- Gerçekten kadın olan biriyle kadın taklidi yapan bir erkek arasındaki fark her zaman belli oluyor. Profil resimlerinden, konuşma tarzlarından, bahsettikleri şeylerden. Emin olun ki birkaç dakikada anlaşılıyor. Kimi kandırdıklarını sanıyorlar, bilmiyorum.

- Hiç bir gay kadın onlarla buluşunca "Aa erkekmişsin, neyse, sorun değil" demeyeceğinden böyle salak bir inanca sahip olmadıklarını, dolayısıyla gerçekte görüşmeyi planlamadıklarını varsayıyorum. O zaman amaçları nette fantezi malzemesi toplamak. Ama şöyle bir şey var ki, ben asla internette tanımadığım biriyle 31 malzemesi çıkarılacak konulardan bahsetmem. Tanıdığım hiç bir kadın da bahsetmez. Lezbiyen taklidi yapan erkeklerle oturup msn'de yatakta neden hoşlandığından bahseden lezbiyenler ancak lezbiyen taklidi yapan erkeklerdir. Yani bu insanlardan biriyseniz bilin ki karşınızda bir kadın değil sizin gibi zavallının teki var.

Karma diye bir şey vardır da hak ettiklerini bulurlar umarım böyleleri.

No comments: