Tuesday 13 April 2010

you're not gonna reach my telephone

Bugün en olmayacak zamanda gizli numaralı birisi aramaya başladı. Meşgule atıyor olmama rağmen en az bir 10 kere araması ve hala devam ediyor olması sonucu telefonumu kapattım. Yarım saat sonra telefonumu açtığımda yine aramaya başladı kendisi. Bir süre daha meşgule attıktan sonra pes etmeyeceğini anlayıp telefonu açtım. "İpek ben senin gay arkadaşınım parti ayarladım" konseptli bir şeyler dedi bana telefondaki kişi, daha sonra "Ben kimim?" diye 20 kere sorması ve benim 20 kere "Bilmiyorum" cevabı vermem, onun da hala "gay arkadaşın, nasıl tanımazsın" muhabbetleri sonrası "Bak söylemiyorsan kapatıyorum" dedim, söylemedi ve kapattım. Bir daha aramadı.

Bir kere kayıtlı olmayan numaraları, özellikle gizli numaraları kesinlikle açmıyorum. Ses tanıma konusunda problemli bir insanım, ve bir sürü gay erkek arkadaşım var, arayan kişi gerçekten arkadaşımdıysa ve tanımadıysam üzgünüm. Ama gizli numaradan aramasından, en az 20 kere meşgule atıyor olmama rağmen arayıp durmasından ve ısrarla adını söylememesinden dolayı bunun bir telefon şakası olması ihtimali daha yüksek geliyor bana, eğer öyleyse ve bu devam ederse özel numara bile olsa bunun savcılığa kadar yolu olur. Kim niye böyle bir şeyle uğraşır bilmiyorum ama "Ben kimim" sorusunun cevabını tahmin etmek gibi bir şey kesinlikle benim eğlence anlayışım değil. Gerçekten arkadaşım olan biri idiyse üzgünüm, ama öyle olan birisi böyle bir şey yapmazdı diye düşünüyorum.

No comments: