Saturday 10 April 2010

drive yourself insane tonight, it's not that far away

Sonunda İzmir'deyim. Biraz önce televizyonda kanallara bakınıyordum ki TRT'de bir magazin programına denk geldim.

1- TRT'de neden magazin kanalı var ki? Ne kadar saçma.

2- "Ünlü oyuncu" diye bahsettikleri insanların birini tanımıyorum, "ünlü sanatçı" dedikleri tiplerin de bir tanesi sanatçı değil. Yok Tuğba Özay yeni albüm yapmışmış, yok Özlem Yıldız'ın çocuğuymuş, Türkiye dışındaki hiç bir ülkenin magazin standartlarına göre magazin değeri bile olmayan bu insanlar neden magazin programlarında ki? İğrenç.

Bir de dün gece Digiturk dizi ve film kanallarında bir şey olmaması nedeniyle "Bari Türk kanallarını karıştırayım" diye düşünmemle karşıma Beyaz Show çıktı. Yine "ünlü sanatçı" şeklinde tanıtılan ve Serena'daki uyuz müdür olarak hatırladığım Zuhal Topal konuktu. Kendisi bu sıralar bir izdivaç programı sunuyormuş, bütün show boyunca programına çıkan insanları kötüleyip durdu. E o zaman niye sunuyorsun ki? Bu kadının nesi "sanatçı" ayrıca, izdivaç programı sunuyor kendisi for f's sake.

Ayrıca yine aynı programda ülkem insanlarına "Herkes aldatır mı" diye soruluyor. "Kadın görevini yapsa erkek aldatmaz, dişi köpek kuyruk sallamasa erkek peşinden gitmez" türü cevaplar veren erkekler. Rezil ötesi şeyler bunlar artık, diyecek laf bulamıyorum.

Reklam arasında Axe Jet diye bir şeyin reklamını gördüm, bu kadar seksist ve kadını küçük düşürücü bir reklam görmemiştim uzun zamandır. İğrenç.

İnsanlar kafayı yemiş.

1 comment:

Ezgi said...

türkiye sana hoşgeldin demiş resmen.