Sunday 23 August 2009

english summer rain, seems to last for ages

Forumun birinde mutlu şarkılarla ilgili konunun altına Bloc Party-This Modern Love, Imogen Heap-Goodnight and Go, Kate Nash-Foundations falan yazmış kızın biri. Sizi bilmiyorum ama ilk tepkim "What are you, mental??" oldu. Gayet melodisi-şirin-ama-sözleri-çok-fena kategorisindeki depresyon şarkılarım benim bunlar. Biri de Bright Eyes yazmış altına. Bildiğimiz, Arienette'e aşk mektupları yazan, ağlayarak gitme diyen Conor Oberst'li Bright Eyes. Sanırım bende bir gariplik var.

Bugün akşam sonunda İngiltere'ye dönüyorum. Okulun açılmasına 5 hafta var, 1 haftasonum dışında her haftasonum dolu, ama haftaiçlerim bomboş tamamen. Yapacak birşeyler bulmam lazım, kafamda bir fikir var, nasıl olur bilmiyorum henüz. Yarın sabah 6'da kalkıp 7'de yeni evimde olup akşama kadar Tesco'dan gelecek eşyaları beklemem lazım. İnternetin henüz bağlanmamış olacağını varsayarak bir sandalye bile olmayan bomboş bir evde bütün gün tek başına insan ne yapar bilemiyorum. İnsanlar elektrik öncesi dönemde ne yapıyorlarmış acaba?

Essaylerim bitti, son zamanlarda İzmir'deki çoğu insan içimde negatif duygular uyandırmaya başlamıştı, bana-uzak-allaha-yakın modunda mutlu ve huzurluyum bu aralar. Bir daha Birleşmiş Milletler ya da istatistikle ilgili en ufak birşey görmek istemiyorum.

4 comments:

pk. said...

oha çıldırmış olmalı.
ayin gbi bünde en az 10 kere goodnight and go dinliyorum bu sıralar ordan biliyorum. şarkının tek mutlu yanı hislerimi bu kadar güzel yansıtabiliyo olması.

sourang said...

ben 1600lerde falan yaşamış bi ingilzi adamın günlüğünü okuyodum bi ara,adı Samuel Pepys,sabah bi çıkıyodu işe uğruyodu sonra sürekli birilerini ziyarete gidiyodu karısıda aynen,kağıt oynuolardı bol bol,peynir yiyolardı,biraz sıkıcıydı evett :D

zerofeelings said...

goodnight and go <3

kağıt oynayıp peynir yerim o zaman ben bütün gün lol

sen de londraya gel artıkkk çok eğlenicez bak :p

sourang said...

:clap:clap :D