Friday 29 May 2009

how'd you get to find love, real love, love, love, love

Cumartesi sabah 09.30'da en kafam basmayan ders olan Politics of the European Union'ın finalini koyan kişinin kafasına sincap atlasın lütfen. Ya da badger ısırsın, Türkçesi nedir bilmiyorum badger'ın. Ama ne kadar korkunç dişleri var onun, evet. Porsukmuş Türkçesi.




Yarın kaç kişinin doğumgünü ayrıca? Oha falan oldum cidden yani Facebook'ta görünce. Asıl fena olanı ev arkadaşım Jamie'nin doğumgünü bugün, ve insanlar aşağıda çılgın atarken ben odamda çalışmaya çalışıyor olacağım. Life's so not fair.

*double tear*



Süper kısmı ise Pazar sabahı Paris'e gidiyor olmam. Yaşasın evet!! Eurodisney!




Bu şarkı felaket Paris'i hatırlatıyor bana. Son gittiğimde deli gibi bunu dinliyordum, hatta son Paris konulu yazımın başlığı Time Stops Still When You've Lost Love.

2 comments:

pk. said...

kunduz kunduz.

sourang said...

hahahah doğum günleri fazlaymış cidden :D