Wednesday 21 January 2009

nothing but the local dj

İzmir'den uzaklaştıkça artmaya başlayan mutluluk seviyem %97'ye ulaştı. İzmir'imde elimizi salladıkça bir tanesine çarptığımız acayip insanlara gelsin: You're nothing but the local DJ. "İngiltere'ye gitti diye götü kalktı" hakkımda dolaşan yeni dedikoduymuş geçen gün öğrendiğime göre, 2 yıl öncesinin dedikodusu "İstanbul'a gitti diye götü kalktı"yı gayet yaratıcı bir şekilde modifiye etmiş yine aynı insanlar. Götüm kalkmış olabilir evet, gerçi göt kalkmasından çok artık yılın büyük kısmını tamamen farklı bir çevrede tamamen İzmir'dekilerden farklı -thank god- insanlarla tamamen farklı uğraşlarla geçiriyor olmanın kaçınılmaz etkisi olarak görüyorum ben davranışlarımdaki değişikliği. En azından İzmir-Ekonomi'ye-başladım-artık-çok-cool-bir-kid-olmalıyım-skinny-jeanimi-giyip-myspace-music-sayfası-açayım-bari-kendime-bir-tane-zaten-ne-kadar-ukala-görünsem-karılar-kızlar-o-kadar-peşimde-dolanır-ben-de-Ben-Sherman-gömleğimi-değiştirir-gibi-değiştiririm insanı değilim, değişimim en azından aynı şehrin hatta aynı semtin -Alsancak- sokakları içinde değil, gerçek anlamda önce yüzlerce sonra da binlerce kilometre öteye taşınmış olmamın sonucu olarak gerçekleşiyor (Not: Ekonomi ve Ben Sherman benzetmeleri genel bir insan tipini tanımlamak için random bir şekilde seçildiler). Göt kalkışması durumu İzmir gibi küçücük bir yerde 5 senedir arasında olduğunuz aynı insanların gözleri önünde yaşarken gerçekleştiği zaman benim 1 ay tatilde İzmir'de bulunduğumda insanlar üzerinde bıraktığım etkiden çok daha büyük oranlarda dikkat çekiyor, bunu da bir köşeye not alın.


Sandman delisi oldum bu arada, deli gibi okuyup duruyorum. Yenilerini almam lazım, eBay'in yaratıcısı kim bilmiyorum ama manyak birşey, "it's a gift and a curse" demek istiyorum kim yaptıysa, mükemmel bir icat olmasına rağmen Facebook, MSN, Hotmail, herşeyi kapatıp saatlerce -genelde laptopum bacaklarımı yakmaya başlayana kadar- başka şeye bakmıyorum bile, eBayaholic diye bir kelime yoksa bile yaratabilirim her an.

Ayrıca Lucy Lawless kadar taş birisi var mıdır dünyada? Of of.


No comments: