Friday 18 January 2008

sheer simplicity

Ben dün 17 saat uyudum. Sanırım bugün de 17 saat uyuyacağım. Sigara dumanı nedeniyle çıkamıyorum, kendimi odama kilitlemiş halde oturup odamı sigara dumanıyla dolduruyorum. Anneme sinirliyim. Pek çok kişiye sinirliyim aslında. Zaten sürekli ya sıkılıyor, ya da sinirleniyorum. Canım sıkkın. Ben böyle hissederek evde otururken, tek bir tanesi bile ziyaretime gelmemiş arkadaşlarıma sinirliyim. Neden? Çünkü Alsancak'ta parti olması benim ameliyat olmuş bir şekilde evde tek başıma Kings of Convenience dinleyerek kendime acımamdan ve muhtemelen yarım saat sonra yastığıma ağlayarak uyuyacak olmamdan daha önemli. Sadece içip eğlenirken yanımda olacak insanları özenle seçmeyi nasıl başarıyorum, bilmiyorum.

Sadece zaman geçsin istiyorum.

Oh what is there to know, this is what it is,
you and me alone, sheer simplicity..

No comments: