Sunday 23 September 2007

grand theft autumn

Alkolü bırakmış olmamın 2. günündeyim ve hayat pek bir güzel. Pek sevgili sevgilimle yemek yiyerek, Peyote'ye gidip su içerek ve eve dönmeden önce kahve içerek pek sakin günümüzü noktaladık. Ayıkken herşey süper modunda eve geldim ki, birden evde ışıkların yanıyor olduğunu fark ettim. Hasiktir eve hırsız girdi şeklinde yaptığım panikten ve 15 dakika kapının önünde bekledikten sonra, elimde 155 tuşlanmış telefonumla sonunda kapıyı açıp içeri girmeye cesaret edebildim. 1 saat boyunca bütün odaları gezip tüm dolap, kapı arkası ve benzeri saklanılabilecek yerleri kontrol ettikten ve "eğer evde birisi varsa ne istiyosa alsın gitsin valla hiçbişi demicem" şeklinde yüksek sesle bağırdıktan sonra sonunda kendimi odama kilitleyerek uyudum. Gece boyunca gördüğüm rüyaların konsepti pek tabii ki hırsızlıktı. 13 saat kadar uyuduktan sonra ancak kendime gelmiş bulunuyorum. Gayet sober bir halde Sobermag yazımı bitirdim, mutlu ve rahatım, hayat yeniden güzel.

3 comments:

ilke said...

Ehah ışıkları açık unutup gitmen sonra gece gelince hırsız var sanman ilk kez olan bişey değilki.

zerofeelings said...

şöyle ki, ışığı açık bırakmadığımdan %100 eminim. çıkarken önümü göremediğim için apartmanın ışığını yakana kadar telefon ışığı kullandım. ya.

zui said...

haha i told ya
SOBERmag:P