Sunday 30 September 2007

the ass attack

Hot Chip dün benim için büyük bir hayalkırıklığı oldu. 33,5 YTL'mi geri istiyorum sevgili yetkililer. DJ set bile olsa oraya sadece bir adet Alexis Taylor çıkarıp o kadar fazla para almak, üstüne bir de Alexis abimizin über-cool kid tavırlarıyla saçmasapan şarkılar çalması, o da yetmezmiş gibi çaldığı az sayıda doğru düzgün şarkıdan biri olan Sexyback'i yarıda kesmesi ilginçti hakikaten. Bütün gece what's up homies modunda Jay Z eşliğinde dans etmek bile ilk bir saatten sonra tüm eğlencesini yitirdi ve erken çıkmaya karar verdik.
Babylon'daki tüm bu aksiliklerin ve çarpıp duran salak sarhoş karıların zıplattığı sinirlerimi güçlükle bastırıp eğlenmeye kararlı bir halde Dirty'e gittiğimizde karşılaştığımız manzara ise daha bir içler acısıydı. 15 dakika sıra beklemek zorunda kaldığımız dakikalarda yanımızdaki myspace gençliğinin "Koç Üniversitesi gençliği böyle eğlenir" şeklinde bizim duymamız adına bağıra bağıra konuşmaları ise bütün gece içimde tuttuğum sinir katsayıma eklenen son damlaydı sanıyorum ki. Eğer başkalarının aralarındaki konuşmalar sizi çok ilgilendiriyorsa ve taşak geçmeye kararlıysanız, bundan sonra o kişilerin karşısına geçip "Merhaba ben Kerem/Efe/Ahmet/Mehmet vs. ve bence çok salaksınız" gibisinden bu gıcıklığınızı *yüzlerine* belirtmeyi götünüz yesin lütfen.
Bence Arena ve Uğur Dündar, ya da hiç olmadı Reha Muhtar Dirty'e bir el atıp dejenere gençlik şeklinde bir haber konusu yapmalı. Artık gerçekten de köpek bağlasan durmaz bir hale gelmiş bir mekan malesef.
Ruh hastası dolmuş şoförlerine karşıyım.

5 comments:

zui said...

biz bu arena muhabbetini yapmıştık ehueu sen çekcektin kamera alıp hatta
corruption is on its way

zerofeelings said...

evet gençler yakın zamanda gizli kameramla dirty ortamlarındayım. sizi çekip arenaya yollıcam ananız babanız izlicek euaheuha

ilke said...

Nolur hiç dışarı çıkmayalım.Nolur evimizde digitürk karşısında sütlü çay içelim.Nolur Taksim'e çıkıp o dejenere gençlikten uzak duralım artık, nolur!

not:haftaya indigo'da çok dejenere bir party varmış ona gideceğim.
not:gencer indigo'ya 5dk. uzaklıkta yeni bir eve geçmiş onda kalacağım.
not:seni seviyorum.

zerofeelings said...

gencer?? eve?? kimle??

seni seviyorum ofkors.

ilke said...

Bilmiyorum kimle çıktığını. Haftasonu sen Amsterdam'da fink atacağın için ben Gencer'de kalıcam :)bastap.com'un partysi var indigoda. Jackson & His Computer Band geliyor. Haftaiçi görüşelim. Mwah.